måndag 10 december 2018

Med Albatros Travel till Indokina 6 - 20 nov.

EFTERSNACK

Denna resa har genererat så många frågor. Jag har efter bästa förmåga försökt formulera svar och det har inte varit lätt. Många av mina bilder - med undantag av rena turistbilder -  är så påträngande att jag bara måste kommentera dem.
 Bakgrundsmaterialet har dels varit informerande texter på platsen samt vad lokalguiderna har berättat, men som jag ofta haft svårt att höra eller förstå.

Naturligtvis har jag använt internet, men där finns ju hur mycket som helst. Och hur vet jag att den informationen är korrekt?
 I dessa tider med "fake news" måste jag komma så nära sanningen som möjligt, vilket kanske inte är så lätt eftersom det säkert finns fler sanningar.

Jag tar gärna emot synpunkter av olika slag, vilka jag kan använda för att korrigera mina inlägg.
Skriv som kommentar eller hellre till min e-post: goran@forsmarks.se

Tack till er som besökt min blogg och orkat följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar