torsdag 16 mars 2023

Inbjudan till filmvisning 28 mars

 Hej Tintomara-vandrare!

Tisdagen den 28 mars kl 13:30 visar jag min film från Tintomaravandringarna 2005 och 2006 på Nicolaikyrkans församlingshem i Nyköping. Den visade jag första gången på Stavsjö vandrarhem i samband med Tintomaravandringarnas 40-årsjubileum. Jag har gjort en del ändringar i filmen – bland annat kortat ned den.
Bert Lindgren och troligen även Sven Jonsson kommer att närvara och ev. medverka. Enda kostnaden är för kaffe/teserveringen.
Informera gärna vänner som ni tror är intresserade!
För att kyrkan ska ha fikabröd så det räcker önskar jag senast söndag kväll den 26 mars få en intresseanmälan till min mobil 0733620340 eller e-post goran@forsmarks.se 

Ni är varmt välkomna önskar Göran Forsmark.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar