onsdag 23 december 2015

GOD JUL!

Nu står julen verkligen för dörren. Vi väntar många gäster - alla barn och barnbarn kommer.
Marita - i allra högsta grad - och jag har förberett med julgran, julmat och julgodis.
Innan jag dammsög "mitt" rum kastade jag en del och sparade en del - jag har ju så svårt att göra mig av mig saker och "papper". Sedan pyntade jag med juldukar och ljus.
Våra första gäster kom i kväll och då hälsades de välkomna i en varm atmosfär med doft av gran och julmat.


Jag önskar mina bloggläsare - kända och okända - en God Jul och ett Gott Nytt År med nya dagar att leva och fylla med kärlek och upplevelser.  

1 kommentar:

  1. God fortsättning önskar vi er och ett gott slut på året.
    Hoppas att du fortsätter under 2016 att glädja oss med dina fina bilder och berättelser.
    GunnMarie & Leif.

    SvaraRadera