måndag 12 augusti 2013

Kursledare: dag 1 - måndag

Jag blev tidigare i somras tillfrågad av rektor Tommy på Stensund om jag ville medverka i en kurs för Västerås Afasiförening (en intresseförening för människor som fått skador på hjärnan med olika funktionsnedsättningar som följd av t ex stroke eller bilolycka).  Eftersom det verkade intressant tackade jag JA och for till Stensund den 6 augusti för detaljplanering. Jag skulle bl a leda en guidad stadsvandring i Trosa och för att friska upp mina kunskaper deltog jag denna eftermiddag också i en guidad tur samt fotograferade för att få underlag till ett bildspel om Trosa. Dagarna därefter gjorde jag bildspelet och idag måndag träffade jag kursdeltagarna och visade bildspelet som en del av introduktionen till tisdagens stadsvandring. Dessutom visade jag min film "Bland vilda djur i Sydafrika".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar