lördag 29 juni 2019

FRÅN FJORDAR I SÖDER TILL ARKTIS I NORR med Albatros Travel 22 - 31 maj 2019. Eftersnack



Angående blogginläggen från resan med Hurtigruten.



Kursiverade texter har jag hämtat från diverse hemsidor och ibland gjort smärre ändringar i. 

Egna texter har säkert flera felaktigheter, vilka jag är okunnig om. Jag tar mycket gärna emot synpunkter så att jag kan korrigera och uppdatera inlägget. 

Alla foton är tagna av mig eller Marita om inte annat angetts.
Vill man se ett foto i större format så klickar man bara på fotot.

Både text och bilder kan läsaren ladda ner och 'Spara som'. Om något skulle publiceras så önskar jag att jag uppges som källa (dock ej om det gäller redan publicerade bilder och texter).

Jag hoppas mina reskamrater har trevligt under besöket på bloggen, vilket jag också önskar övriga läsare.
Kommentarer välkomnas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar